
Всі наші клієнти одержують безкоштовну страховку продукції незалежно від суми замовлення. Ми ретельно стежимо за якістю самих нагород, а також їх упаковкою, але при пересиланні іноді, на жаль, трапляються неприємності не з нашої вини. І ми завжди готові виправити їх за свій рахунок, щоб кожен клієнт міг отримати замовлену продукцію в належному вигляді.
Що робити, якщо при пересиланні нагороди пошкодилися?
Звернутися до нас, надіслати фото пошкодження та отримати заміну!
Ми оцінимо величину шкоди і в залежності від ситуації надішлемо вам нагороди або їх деталі замість пошкоджених.
Для мінімізації ризиків рекомендуємо робити замовлення заздалегідь, а також ретельно оглядати продукцію відразу після отримання, щоб у разі пошкодження мати час все виправити.